Vad händer sen?

Nu har jag 6 avsnitt kvar av Förhäxad, sen är hela serien slut! Finito! Ojoj vad ska jag göra med mitt liv sen? Jo jag vet, kasnke skaffa ett!! XD Haha, jo jag vet att jag antagligen är aningen besatt av det om man säger så ;D Men det har verkligen gjort att jag haft något att göra och jag gillar verkligen serien, det är inte bara tidsfördriv. Jag ska lugnt köpa boxen med hela serien! Så kan jag sitta och titta på den nångång när jag mest sitter hemma och inte gör nått, och det lär ju hända! XD Haha, när jag får barn kanske! XD men chansen att man har massa tid då? det vette tusan XD

Okeeej, dags att byta samtalsämne! Idag fick jag en kommentar som hjälpte mig i en stor fråga, okej nu blir jag lite teologisk men va fasiken är ju sånt jag hållt på och pluggat i 4 månader =P Jag har alltid frågat mig hur jag rättfärdigar min Gud när/om det innebär att förneka andras? Och idag sa min smarta klasskamrat A att det behöver nog inte vara så. För jag behöver inte påstå mig ha hela saningen utan jag kan ju bara stå för min saning. På så sätt behöver jag inte ifrågasätta andra religioner utan kan leva tillsamans med dem.  Min saning behöver inte vara din saning, tror hon gav mig nått ganska viktigt där!

Vad händer sen? Det är väl en fråga som lite följer mig just nu =P Med att flytta hem och allting menar jag, se vart livets vägar leder liksom =P nä innan det här blir för djupt ;D

pax och följ vägen med lite avstikare ibland ;D


Kommentarer
Postat av: J

det stavas sanning tokfia :)

2008-12-09 @ 23:59:25
URL: http://lacune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0