en måndag som denna

Nu märks det att jag snart ska flytta hem, det där hemma känns närmare och närmare. Idag har jag en sak jag måste ringa och fixa. Det visade sig att visa saker som händer inte händer på riktigt rätt sätt. Vilket kan få konsekvenser, så nu måste vi reda ut det känns det som utan att hamna i bråk och anklaga nån. Inget har gjorts för att vara elak. Ibland undrar man ju ändå hur folk tänker. Ja, inte uttala sig innan man vet något var det ja. Där har ni dagens uppgift, lätt när man är 30 mil bort! men men, förhoppningsviss ska det gå bra utan att det blir några problem, kanske inte är så farligt när de väl kommer till kritan *håller tummen*

Annars är det tydligen fest igen ikväll här i huset :) det kan ju vara trevligt... känner mig inte så social bara.... Måste ta en tripp till munkfors nån dag också. Hade totalt glömt att vi skulle ha julklapp med oss på torsdag. Jag som trodde jag var klar med munkfors ;D

nej, nu ger jag upp skrivandet för nu. På återseende =P



Om ni visste hur mycket jag saknar dessa två!


Kommentarer
Postat av: Jen

Jag saknar dig också! <3 men snart är du hemma :D vilket påminner mig, måste ta en tripp till bolaget nån dag här...

2008-12-15 @ 18:35:31
Postat av: Emma

Saknar dig med... Men snart är du här igen!! Och vi är åter igen hel, BJE! PUSS

2008-12-16 @ 13:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0