Bella says:

Nu har jag sett färdigt säsong 7, det betyder att jag bara har en säsong som jag inte har sett! Ganska duktigt ändå att hinna igenom alla dem på ändå ganska kort tid. Fast det är klart att jag har ju inte haft mycket annat att göra. Fast ändå...

Jag längtar så till juldagen! Så sjukt mycket! Äkta BJE kväll! Har inte träffat emma på 3 veckor typ, helt sjukt. Jenni har jag inte sett på två kanske, jo samma som Calle. Calle kommer hit nästa vecka men de andra två kommer jag inte få se förns jag kommer hem! Då ska det bli bra igen, när de bästa finns nära igen. Gud va många gånger jag önskat att jag bara kunde ta bilen dit och träffa dem. Oavsett varför så är det en frihet att bara ta bilen dit och träffa dem utan krav. Eller varför inte ta en kaffe på dinners och titta på när jenni jobbar ;D hennes stressfaktor nummer ett är min fristad, ja så länge hon är där. Alla gånger jag och Emma varit i stallet och haft det bra. Finns ingen bättre kompis att ha i stallet just nu! Då har jag inte ens börja nämna allt det som vi gör tillsamans! Magiska 3:an <3 ´Finns inget som kan få mig att välja bort er, aldrig nånsin. Som jag har sagt förrut; oavsett vad som händer kommer vi alltid att ha våra minnen och vi kommer alltid ha det som vi haft. Därför kan inget skilja oss åt. Allt det här säger jag med risk att låta som en klyscha i en amerikansk film eller nån som är aningen för positiv men det är en risk jag tar för det är det ända sättet att förklara hur mycket ni betyder för mig! Även om det sker en del förändringar just nu så tänket jag inte låta det förstöra för oss för oavsett vad som händer kommer jag alltid ta tid för er och jag finns alltid bara ett telefonsamtal bort.

Ain't no mountain high
Ain't no vally low
Ain't no river wide enough, baby
If you need me, call me
No matter where you are
No matter how far
Just call my name
I'll be there in a hurry
You don't have to worry





Som en vis person en gång sa (fast jag ändrar så det passar mig ;D )

Jag är inte bara Matilda, jag är B:et i B.J.E

Kommentarer
Postat av: J:et

ska bli så underbart när du kommer hem igen! PUSS<3<3<3

2008-12-08 @ 12:17:54
URL: http://lacune.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag längar efter dig!! Då blir vi hela igen! Puss puss

2008-12-10 @ 09:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0