Så här är det...

Jag har Sommarr, hon är 15 år så hon kommer funka ett visst antal år till. För att hitta en häst som jag kan utvecklas med efter Sommarr så har jag kommit fram till att det är smartast att köpa en unghäst. Om jag ska köpa en unghäst som jag ska kunna fortsätta med direkt efter Sommarr så kan jag ju inte rent logiskt köpa den samtidigt som jag pensionerar Sommarr utan jag måste köpa den inom de närmsta två kanske ev tre åren. Då var det bara pengar problemet kvar! Hur det löser sig är en fråga som kvarstår ett tag till :S

Senaste uppdate om mina hästplaner...

Annars så är jag hemma igen om två veckor :D cooolt!

pax allihop ;D

Kommentarer
Postat av: Sara

köp en liiiten häst, alltså en åring.. hästarna blir ju bara dyrare ju äldre de är, speciellt unghästar som hela tiden utvecklas.. :/

2008-12-05 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0