Ny design

Nu har jag sutit här ett tag och redigerat biler och igår natt så började jag fixa bloggen men det är inte så lätt när man är trött XD nu orkar jag dock inte fixa till den så det får duga nu =P ;D Tyckte grått va snyggt men lite ledsamt så därför få de bli lite svart och blått ;D

Och lite stolt är jag att jag har lärt mig lägga in youtube klipp ;D

Idag när jag skulle ta bussen hem från munkfors så var den 45 minuter försenad vilket innebar att jag och de andra från skolan skulle missa middagen. Några ringde sina kompisar för att be om hämtning vid bussen för att kanske hinna, det hela resulterade i att vi istället fick hämtning i Munkfors. Eftersom det var en minibus så fick vi alla plats och kunde bekvämt åka tillbaka till skolan för att få middag =D Direkt efter middagen kom ett litet luciatåg med skolbarn som sjöng för oss. De var hur söta som helst, en av de små pepparkaksgubbarn tyckte nog att det var lite segt för efter ett tag började han dansa lite där han stog. Mot slutet fick han syn på julgranen och stog där stog han och tittade på den. Luciatåget sjöngklart och gick iväg men kvar stog lilla pepparkaksgbben och tittade på julgranen. Alla i publiken log, sen började de fnissa lite när han inte märkte att han var själv kvar. Hon som ledde luciatåget gick då fram till honom och följde med honom in till de andra när det blev svårt för de som tittade att hålla sig för skratt.  Ett mycket gulligt luciatåg :D

Till lunchen fick se ett annat luciatåg, det var många av killarna på skolan som jag tror kuppade lite eftersom det bara var tjejer i gårdagens luciatåg. De sjöng iklädda tjejernas kläder med glitter runt midjan och i håret med undantag för ett fåtal som hade stjängossestrut.

Gårdagens luciatåg var det tjejer ur kammarkören som stod för.  De sjöng jättefint och det infann sig julstämmning i mig i alla fall.  Innan var det kammarkören som hade konsert, mycket fint det också.


Tjejernas luciatåg


Lunch konsert ;D

Until later peopel, nu ska jag fortsätta vänta på Calle som siter i en bil på väg hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0