Nu är det nog dags

att börja träna igen. Jag är ganska motiverad att komma igång med hästarna igen efter fyra månaders uppehåll. Jag måste dock verkligen komma igång med min egen träning, har typ ingen kondition! Lite mer muskler skulle ju inte heller skada. Sen måste jag få igång hästen, nu vill jag verkligen få det att funka. Hon har väl lite igång men inte mycket.  Så det blir till att åka ridhuset och så. Bäst vore ju om man kunde ha henne inhyrd i nått stall där det finn träningsmöjligheter men det blir väl inte än i alla fall :P

Annars så har det varit en dag, försov mig (inte så bra) missade andakten jag skulle hålla i men J tog sin istället och jag får ta min imorgon XD bara för att vi skojja igår om att ingen har försovit sig till sin egen andakt än =P Resten av dagen har varit bra i alla fall =D

Nä nu ska jag göra nått annat =D

 
Me and my darling! innan han åkte... miss him <3


Kommentarer
Postat av: Jay

Yes! Vi får ta och komma igång me träningen, vi var ju asduktiga i början av detta år :D



Massa kärlek ^^ <3

2008-12-02 @ 16:45:45
URL: http://lacune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0