Minns tillbaka till 2004

Minns ni 2004? Det gör knappt jag... Låt mig tänka, rent logiskt måste jag vart typ 16 år? Jo så är det nog. Det jag vet att jag gjorde 2004 var att jag åkte till globen och tittade på Westlife i globen. Det året spelade de in sin DVD och gissa vad jag hittade i min bokhylla idag =P jo DVD:n! Haha, det var den sista Westlife konserten jag var på, jag tyckte fortfarande att de va bra men tyckte nog att jag hade växt ifrån det lite. Jag vet också att jag tyckte det var en av de bästa konserterna som dem haft, i alla fall av dem jag hade vart på. Det var ett farväl på nått sätt för min del, även om det händer att jag ibland slå på låtarna och lyssna och sjunga med och minnas och tänka. När jag är arg är det fortfarande ett av de bästa sättet att lugna ner sig.

När jag ser konserten nu så förstår jag vad det var som tog slut, tonårshysterin. Nu kan jag se att det är en del som inte är helt hundra och jag hör att det inte bara låter bra, det såg jag eller hörde jag verkligen inte då! Jag ler när jag ser det ändå för jag minns hur mycket det betydde för mig då men samtidgit att jag skämdes för det. Ändå visste ju mina kompisar om det =P Så vet inte varför jag skämdes. Jag kan fortfarande tycka att mycket är bra men det är mycket minnen som spelar in. 

2004 så var det många andra låtar än de klassiska Westlife och det gillade jag =D Blandat med de bästa ;D haha, ja vilka tider det var och hur mycket har jag inte gastat med i dessa låtar, skivorna är nästan sönderspelade! XD Haha. Ja, det är härligt att minnas! Det är inte bara musiken utan det är den tiden, de kompisarna, konfirmationen, skolan, ja den tiden då jag lyssnade på dem. Inte bara musiken jag minns.  Lite från globen för den som vill ;D :



 

Kommentarer
Postat av: Karolin

Haha, vi kan mycket väl ha varit på samma konsert! Jag var i Globen med mamma och syrran för att syrran inte ville gå själv med mamma. Har till och med en t-shirt sen dess!

2008-12-14 @ 23:28:44
URL: http://kompostkvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0