förfest med flickorna

Nu är det förfest med flickorna! Äntligen! va så länge sen vi var bara vi tre så här =P när jag har vart på skolan har det inte funnits tid när jag har varit hemma för att bara "hänga" ;D

Killen min han är hos sin syster över jul, så det är tillbaka till telefonen ;D Men han kommer imorgon fast saknar honom ändå.... <3

I eftermiddag mös vi i torpet, brasa i kaminen, levande ljus, glögg, lussebullar och julgodis =D undebart! Är så fint hemma nu =P japp nu säger jag hemma för jag har faktistk börjar flytta över grejer, inte mycket men lite ;D

nä tillbaka till festandet XD som för övrigt kommer sluta med en mega full bella.... hon har jobbat i flera dagar och gått upptidigt hela veckanXD igår blev det till strax efter nio, isäng typ 23.... upp vid halv sju =P och jag som är lätt påverkad innan jag är slutkörd xD haha =P

unitl later then =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0