Flyttpacka

Känns som om det inte var så länge sen som jag faktiskts packade för att åka hit men nu har det tydligen gått fyra månder :O

Vilket betyder att jag och Calle har vart ihop si så där 4,5 månader... jisses vad tiden går ibland! Eller rätt ofta nu för tiden faktsikt. Det kommer väl med att man blir äldre och tiden blir mer viktig. När man var mindre tog man mer dagen som den kom och då spelade det ingen roll hur fort det gick. Det låter rätt skönt att inte behöva bry sig så mycket om tiden faktistk. Inget då, nu och sen.... ahh =D men i verkligheten skulle det inte funka så jag fortsätter att vara beroende av min almenacka ;D

Att komma blir att hoppa tillbaka dit där jag åkte, på ett sätt. Tillbaka till jobbet, träffa kompisar och reda styrelser =P Största skillnaden blir boendet =P

Nu är det mesta i rummet nerpackat, det är typ dator, kläder till torsdag/fredag och två glas och två muggar som inte är nerpackat. Ja och så rent logiskt täcke och kudde för blir jäkligt kallt och sova utan täcke! Ändå två nätter kvar ;D

Handla julkappar ska jag göra på lördag, ända dagen jag hinner. Ja plus söndag... Sen jobbar jag från måndag till juldagen, ledig annandan å så jobb igen fram till 30 dec. Så fint jullov jag har va XD Jag ska klämma in en myskväll med Linda och allihop också ;D Det får kanske bli efter nyår vid närmare eftertanke =P

Men ja tillbaka till mitt flyttpack och sen flyttstäd! Vill ju gärna ha tillbaka min depositionsavgift  XD



Tycker inte de här va så länge sen liksom XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0