ack du sköna värmland :P

Nu är jag på plats, rummet är gult men fint ;)

Igår var en jobbig hej då dag! avtackning för alla som slutade i kyrkan, bara de hade vart jobbig nog men sen var det hejdå för mig med! efter kyrkan var det hem där mina tre vinkade av mig, fick kramar och pussar. känndes sjukt konstigt att åka. kvällen blev inte mycket bättre... Var helt psycho i huvudet och bara tänkte på alla jag lämnade! Idag känns det mycket bättre! älskar redan folkhögskolan <3 hela grejen tror jag passar mig, klassen känns också bra :D Så klart saknar jag alla hemma! Mina tre skulle jag vilja ha här! men har i alla fall E...

Helt trött efter all information jag fått idag ;D

ska nog slå min pojk en signal ikväll så jag får höra hans röst :D Har pratat med Em och på msn med J... Hehe stackars E här, jag bara sitter vid hennes dator :P haha ;D men snart har jag förhoppningsviss en egen dator :D: D:D:D:D

Over and out sweetie!

da pacem cordium

Kommentarer
Postat av: Karolin

Ah, Mattaaan! Mycket till hejdå det blev i söndags också... Jag lyckades ju inte ens få komma till kyrkstugan och äta smörgåstårta i stället för att äta pizza. Jag ville ju kramas meraa! Jag saknar dig redan, och ändå var det ju inte som att vi sågs varje dag när du bodde hemma. Look out, jag kanske till och med kommer och hemsöker dig någon dag... Ta hand om dig!

2008-08-26 @ 10:33:31
URL: http://kompostkvarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0