Okeeej...

Om jag har tolkat situationen rätt har du tagit illa vid... hmm det måste jag säga är konstigt... eftersom du flörtat med mina kompisar och jag inte direkt tror du känt nån skyldighet mot mig om man säger så. Kan det vara så att du är så självgo att du trodde att det inte skulle gå att träffa nån annan efter dig?  Att du trodde att jag bara ville ha dig, trots att vi pratat om det och du vet att så inte är fallet, precis som jag vet att det är helt och hållet ömsesidigt? Blev du så stött att du var tvungen att visa mig att du också kan hitta andra att du tar en fem år yngre blondin som är så olik mig man kan bli (fast de du inte vet är att denna blondin känner jag sen tidigare genom hästarna, så vi är mer lika än man kan tro). Jag förstår att du såg det som en win/win situation, i bästa fall tog jag illa vid och i "värsta" fall får du lite "kul" med en söt tjej.  Tog du så illa vid av att det faktiskt finns andra jag bryr mig om, som jag flera gånger om skulle välja framför dig? Vad trodde du? Jag ska inte ljuga och säga att jag inte tog illa vid när du sprang runt med henne framför mig och gav mig överlägsna blickar, det gjorde jag men det blev så tydligt när min älskade vän kom i trappan utmattad av dagen och du satt på bänken några meter bort med din blondin i knät och försökte få mig att se det så du kunde ge mig en av de där blickarna, vem jag igentligen bryr mig mest om. Jag såg din blick när min vän fick den uppmuntrade kramen och den tröstande klappen på kinden och höll min hand när vi gick ut för att hämta korv. Det var inget planerat att vi skulle hamna framför dig, har verkligen inget behov av att visa för dig att "jag också kan", det är sant.  Trodde du verkligen att jag skulle springa runt och längta efter dig, komma när du ringde och göra det du ville? Dessutom visste du ju om honom, vi har ju pratat om det! Inte så ingående men du visste om det!

E ju inte som vi prata jämt och har nån skyldighet mot varandra direkt... Trodde du inte att det skulle kunna vara "plain fun" för båda utan att det bara gällde dig och jag skulle vara den hjärtekrossade? Sorry men välkommen tillbaka jorden vännen. bra är du inte. Du tror att du är en sån kille som inte blir dissad utan en sån som dissar, eller hur? Nu när det visade sig att så inte var fallet så blev du stött. Och det är inte ens som om jag dissar dig så och skaffat en pojkvän jag glömt berätta om... Vi är bara kompisat jag och min kompis, även om vi tycker om att kramas. Kände du dig så stött av det? Som sagt hallå.. Du talar om för mig att mina kompisar gillar dig och skickar sms till dem med dem där smörande orden...  Och jag kramar min kompis, suck.. självgo var ordet...

Jag vet att jag är en hemsk människa men jag tycker det är jättekul att du bryr dig så mycket! förlåt men jag trodde du var stoltare än så här, det verkar så desperat. Fast det är klart att jag kan ha totalt misstolkat dig också! svårt att tro att ajg har så fel dock! kan ju uppfatta de större än de är men.. nje.. asså jag undrar... ajaj sluta grubbla XD

Vi syns i helgen ;D

ps. jag har inget emot blondiner ;D  var bara nått att kalla henne istället för tjejen. ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0