nöjd trots allt...

Efter helgen är jag helt klar med en sak i alla fall! Därför jag inte svarade igår =P

Jag borde verkligen göra klart ansökningarna till skolan men jag behöver en referens till och jag vet inte vem jag ska fråga, blir nog Martin till slut i alla fall skulle jag tro men vi får se. Efter sista referensen ska jag bara hitta en bild att skicka med så är det klart.  Ja, och att jag ska skriva alla motivationer och så också ;) och om jag nu bestämmer mig för att söka sång också så behöver jag skriva en repertoarlista också, great!

Trost alla dessa bekymmer som faktiskt bara är dessa små bekymmer så är livet bra! Just nu trivs jag bra med mitt liv =D framtiden är ljus ;)

image30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0