Jag och mina krämpor ;)

Undra om jag kanske skulle ta och ringa vårdcentralen imorgon för att kolla upp min fot... Är ju ändå fem dagar jag haft ont nu. Kan ju knappt köra bil! Idag har jag lyckats med konststycket att koppla, gasa och bromsa med en fot, hmm dock inte säker på att det är något possitivt :S Fortsätter det så här måste jag ringa en konsulent och be dem om en automatväxlad bil på fredag. Blir så omständigt.

Sen har jag dragit på mig en förkylning verkar det som, inte bra med tanke på att jag ska jobba imorgon. Nog för att jag orkar och jag ska bara jobba några timmar mitt på dagen men risken finns ju att man smittar brukarna och det blir så jobbigt. Om de dessutom blir sjuka är en del så svaga att det faktiskt kan gå riktigt illa! :S Får väl se hur jag mår imorgon.

 Denna mupp föreslog att foten kunde va bruten, det vet jag att den inte e =P






Denna mupp pluggar till sin tenta =) duktigt men tråkigt för mig =(


Den muppen jobbar och om jag kunde köra bil skulle jag hälsa på henne ;D






 




Jag är mest uttråkad och funderar på att gå och städa mitt rum =P


 Och här är resultatet av E:s misslyckade kladdkaka ;D


Kommentarer
Postat av: Linda

Du frågade vad jag skulle göra i Piteå. Jag ska flyga till min bror och hans tjej.

2008-04-22 @ 20:11:47
URL: http://thelindalinden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0